Powered By Blogger

Malaysia!

Malaysia!

Twitter

Coretan


ShoutMix chat widget

Maintain by

My Photo
jIwA mUsiC aRt
View my complete profile

Followers

Hard to Sleep??




Arrhh...
Why am I cannot be sleep like a baby just now?
Its 4 am now...
Whyy!!

Seronoknya tengok mereka tidur..
Alangkah indahnya jika aku seperti mereka sekarang..
Tidur dengan nyenyak dalam air-conditioner..
Tapi kenapa aku masih tidak dapat nak tidur??




Adakah sebab aku tengok cerita Nur Kasih dari pukul 12.30 am tadi?
Tapi aku tidak boleh menolak..
Ceritanya memang cukup memukau diriku untuk menonoton semua episod dari awal sampai la episod 10..
Habis semuanya dalam masa hampir 5 jam...

Macam mana ni..
Esok aku ada kelas pukul 8 am..
Awal tu..
Nahas la aku kalau terlepas kelas pagi..
Aduhai..
Tawakal je aku ni...


truely FarEast®

0 comments:

Popular Posts

Nuff