Powered By Blogger

Malaysia!

Malaysia!

Twitter

Coretan


ShoutMix chat widget

Maintain by

My Photo
jIwA mUsiC aRt
View my complete profile

Followers

Aktiviti??

Salam...

"Apa yang aku nak buat eh hari ni??"
"Jam tangan aku da la masih tidak berbateri lagi..
Macam mana nak tengok jam macam ni.."
"xselesa la..."


Hari ini sudah seminggu jam tanganku tidak melekat di tanganku kerana baterinya sudah mati..
Ku sangkakan seperti itu tetapi apa masalahnya, aku masih tidak mengetahui lagi..


Aku="Amin, jom g KLCC jap.."
"Aku nak g swatch la tengok cmne jam aku ni elok lagi ke x.."
Mah="Jom g Mid Valley la..Kat sne kte bleh jmpe Cipun ngn awek baru.."
Aku="Bleh gak 2..Aku xkisah.."
Amin="Boleh aje..."


Sampai di sana, kami mencari kedai Swatch..
Sampai je di sana aku bertanyakan kenapa jam ni tidak bergerak..
Akhirnya, aku mendapat berita yang agak mendukacitakan..
Jam tanganku sudah rosak...
Sedih, hiba perasaanku..
Ianya pemberian akakku yang berharga RM380
Sudah lama jam itu bertapak di pergelangan tanganku..
Tidak kusangkakan sudah 4 tahun aku memakainya, minggu lepas ia meninggalkan aku kesorangan tanpa jam lain di sisiku..
Apakan dayaku, ada lagi jam baru bisik hatiku..
Aku sempat melihat jam yang berada di kedai itu..
Ada yang ku minat..
Harganya RM310 dan ianya memang lawa menepati citarasaku..
InsyaALLAH bulan depan, akan ku milikinya jika rezeki memihak kepadaku...


Jam lamaku..



Idaman Kalbu..


Selepas itu, kami berlegar-legar di dalam Mid Valley..
Sampai di "Pets Store" aku tergamam melihat haiwan-haiwan di sana..
Semuanya cantik-cantik..
Ada kucing, burung, ikan dan macam-macam lagi...
Memang tidak dapat nak digambarkan..
"You all must see for yourself!"
Kemudian kami berjumpa cipun dan balik ke rumah dan berlegar-legar di tasik Permaisuri...

truely Far-East®

0 comments:

Popular Posts

Nuff