Powered By Blogger

Malaysia!

Malaysia!

Twitter

Coretan


ShoutMix chat widget

Maintain by

My Photo
jIwA mUsiC aRt
View my complete profile

Followers

Ahad

Ahad...
kalau dalam Islam bermaksud Allah yang Esa...

Tapi bukan itu yang sedang aku cuba perkatakan.Ia adalah berkenaan hari Ahad.Kadang-kadang, aku bosan dengan hari Ahad sebab esokkannya dah kene ke kelas.Malasnya..Letih pun sama.Tapi apakan dayaku, kerana inilah kehidupan seorang pelajar..

"Student Life"


Baiklah, hari ini hari Ahad.Dalam blog aku je.Kat luar skunk dah hari lain.Setelah aku tidak tidur malam semalam, aku terus tertidur selepas bersahur.Ingatkan nak solat dulu.Tapi, solat dalam mimpi la kot..
Hehehehehe..

"xdapat den nak nolongnya.."

Pukul 10 pagi aku terjaga.Lantas teringatkan bahawa Epy nak ke Low Yat untuk membeli graphic card.

"Dia nak main game supaya game 2 lebih power..Biasa la.Kalau dah nama kaki main game kan..Hehehe..Jangan marah ye Epy.."

So, kami bergerak ke Low Yat pada pukul 2.15 petang.Sampai je kat sana, kami mencari browser untuk melihat harga jualan yang berkenaan.Banyak kedai yang mahal..So, kami ke View Net, Sri Computer dan All IT.Harga lebih kurang tetapi tempat yang berbeza..
Akhirnya, kami ke View Net kerana sebelum ini, kami membeli desktop di sana.Harga untuk graphic card ATI HIS 4650 RM190.Murah sedikit kerana hanya 512MB dan 128bit sahaja.Sekali dengan crossair lak 2.Boleh guna 2 graphic card serentak dengan syarat ada crossair.Then beli power supply dan ram 2G.Total semuanya, hampir RM400...



p/s: Kesimpulannya, jika anda memang berminat untuk bermain game, maka anda memang tidak rugi untuk mengeluarkan sebilangan wang untuk puaskan hati anda sendiri semasa bermain game..Tetapi, janganlah lalai dengan game sahaja...;D


One Love, Peace!!
truely, FarEast

0 comments:

Popular Posts

Nuff