Powered By Blogger

Malaysia!

Malaysia!

Twitter

Coretan


ShoutMix chat widget

Maintain by

My Photo
jIwA mUsiC aRt
View my complete profile

Followers

Hari Ini

Apa yang perlu aku lakukan pada hari ini??
Setelah lama aku berfikir, aku bangun dan mengemas bilik...
Huhh..
Penat...
Dah kemas, mesti la kene vakum pulak..
xkisah la..
Janji aku selesa...
Penat lagi..
Nasib baik aku masih belum mandi lagi..

Dah habis mengemas bilik, aku turun ke tingkat bawah nak basuh baju..
Nasib baik owner rumah ni bagi washing machine..
Terima kasih uncle...;)
Aku masukkan baju dalam machine..
Terjumpa 50$..
Tapi 2 bukan duit aku..
Letak jela dulu kat dryer ni...
Jap lagi ada tuan dia ambik la kot...

Then, aku naik atas ambik mandian...
Turun bawah bilik untuk mandi..
(Banyaknya keje aku naik turun...Dah la bulan puasa.Xpe2..sabar eju...)
Dah selesai mandi, aku solat pulak..
Pastu, nak g check duit loan plak...
Nasib baik rmai dak umh ada motor..
Pinjam la aku sebuah motor EX5 class..
(Janji ada motor, sebat je aku...)
Heheheh..
Sampai je kat CIMB,

Aiyohh...
ramai gle org...
npe la tme aku g ni rmai..
bkn ke smlm lg dorg da dpt duit??
pelik2...
Sabar jela aku ni...

Akhirnya, duit dah masuk!!!!
yeahhh....
Boleh la aku beli barang sket..
Berbuka pun, boleh beli yang lg bez..
Ayam golek ke, ayam panggang ke..
xkisah la..
Janji makan..:D



SELAMAT BERBUKA PUASA U ALL...


One Love, Peace!!
truely, FarEast

0 comments:

Popular Posts

Nuff