Powered By Blogger

Malaysia!

Malaysia!

Twitter

Coretan


ShoutMix chat widget

Maintain by

My Photo
jIwA mUsiC aRt
View my complete profile

Followers

Due Date!




"Arhhhh..............!!!
i've been busy this week...
Asignment Flash lagi, quiz lagi, due date lagi..
xsempat pun nak postkan apa-apa kat dalam blog..
Bila boleh puasa ni..
Aku dah xsabar....
Arrhh....
Tension with asignment!!!"



Inilah kehidupan sebagai seorang pelajar..
Kesabaran dan kecekalan di dalam hati perlu kuat dan teguh untuk menempuh segala suka dan duka hidup semasa menjadi seorang pelajar tidak mengira di kolej swasta mahupun di universiti tempatan dan luar negara..
Kita tidak akan dapat lari dari membuat kerja-kerja yang telah diberikan oleh pensyarah kita melainkan anda sendiri mahukan kegagalan dengan kemalasan..
Walauapapun yang berlaku, aku harus tabah...
Masa untuk aku menghantar kerja Multimedia System iaitu membuat RESUME..

Memerlukan ketelitian semasa membuat TIMELINE dan KEYFRAME...
Memang kesabaran yang agak tinggi diperlukan...
Tarikh untuk aku menghantar kerja ini dah dekat!

21 August 2009!





Aku harus cepat dan pantas...
Masa harus ke kejarkan...


Dah tidak lama dah...!
Nampaknya aku harus memulakan keja secepat mungkin..

truely FarEast®

0 comments:

Popular Posts

Nuff