Powered By Blogger

Malaysia!

Malaysia!

Twitter

Coretan


ShoutMix chat widget

Maintain by

My Photo
jIwA mUsiC aRt
View my complete profile

Followers

Last Day

Hari terakhir aku berada di sini sebelum aku pulang ke kampung halamanku. Aku gembira, tetapi aku juga akan meninggalkan rakan-rakanku di sini. Akan kurasakan kerinduan yang amat. Tetapi hanyalah untuk sementara. Memang lumrah hidup, bila berjumpa pasti akan ada perpisahan. Tidak kiralah sejenak sahaja mahukan yang lama. Kita haruslah tabah menghadapinya.

Raya ini aku hanya membawa diri. Mood untuk rayaku, masih lagi tersimpan, tidak mahu keluar menikmati. Entah kenapa tahun ini aku merasakan yang perayaan ini tidak berapa seronok. Mungkin dengan kekusutan di dalam minda menghantui diriku dengan test dan asignment.

Aku rasa bersedih kerana bulan Ramadhan beransur habis. Sungguh sekejap sahaja kurasakan Ramadhan kali ini. Kenapa sekejap sangat ianya datang dan sungguh sekejap sahaja ianya berlalu pergi. Ku mahukan Ramadhan yang lebih lama. Mungkinkah aku masih mendapat peluang untuk merasakan Ramadhan pada tahun hadapan.



truely, FarEast

0 comments:

Popular Posts

Nuff