Powered By Blogger

Malaysia!

Malaysia!

Twitter

Coretan


ShoutMix chat widget

Maintain by

My Photo
jIwA mUsiC aRt
View my complete profile

Followers

No Mood

Selama seminggu ni, mood aku tiada untuk menulis blog.Mungkin kerana tekanan sedikit.Lagi-lagi dengan kejadian yang tidak diingini berlaku petang tadi.Aku hampir-hampir dapat berjumpa dengannya.Begitu hampir sehinggakan dia dan aku masih tidak dapat berjumpa.Setapak, dalam Kuala Lumpur je.Daku pun sama.Ada je halangan dan rintangan yang melanda kami.Dah la dia baru sampai semalam.Hari ni pula tergesa-gesa balik UITM sebab kawannya ada hal lain.Berkecamuk hatiku kerana kebatalan untuk ketemu pada hari ini.Kenapa perlu adanya halangan dan rintangan? Kenapa kami terpaksa menempuhnya?

Aku kelu tiada kata.Tiada petunjuk yang boleh menerangkan kenapa terjadinya sebegini.Haruskah ku menempuh semua ini atau cerita lama, aku tutup dan buat cerita baru dan hidup baru.Buang yang keruh, ambil yang jernih.Lagipun, dia sepertinya tidak mahu dirujuk balik.Apa dayaku jika dia sudah demikian.Ku hanya mampu berdoa untuk kebahagian dia dan aku sahaja.

truely, FarEast

0 comments:

Popular Posts

Nuff