Powered By Blogger

Malaysia!

Malaysia!

Twitter

Coretan


ShoutMix chat widget

Maintain by

My Photo
jIwA mUsiC aRt
View my complete profile

Followers

3 Hari Lagi

Hari ini hari Isnin. Khamis ini, aku dah balik Kuantan dah. My hometown. Rindunya kat family dan kawan-kawan di sana. Apa agaknya rancangan-rancangan mereka tahun ini. Mesti seronok. Lagi la membuatku makin tidak sabar untuk pulang ke kampungku.

Tahun ni, aku menaiki Sani Express. Busnya 2 tingkat. VIP kot. Aku pernah menaikinya dan memang memuaskan hati. Tidak rugi untuk mengeluarkan sebilangan wang untuk sampai ke Pantai Timur. Tapi yang agak mengecilkan hatiku, aku terpaksa naik di Hentian Putra di PWTC. Sudah la aku tidak pernah ke sana. Risau juga jika aku tidak ketemu dengan bus itu nanti. Walau apa-apa sekalipun, aku harus yakin dan terus yakin.

Semua asignment dah siap. Sekarang tinggal lagi kuiz dan test je yang masih belum sempurna. Sebelum raya dan selepas raya. Mood raya pun dah hilang dah sebab test dan asignment banyak. Tapi tidak mengapa. Dah nama pun seorang pelajar. Memang tanggungjawab aku untuk menyelesaikan semua itu.

truely, FarEast

0 comments:

Popular Posts

Nuff