Powered By Blogger

Malaysia!

Malaysia!

Twitter

Coretan


ShoutMix chat widget

Maintain by

My Photo
jIwA mUsiC aRt
View my complete profile

Followers

Tamparan..


"u ni mcm bangang..
sume xleh.."


Adakah ini balasanku??
Adakah aku melakukan sesuatu yang amat mendukacitakan??
Adakah aku memang menjadi mangsa??
Adakah aku memang ditakdirkan macam ini??
Adakah aku mengajar dia sebegini??
Inikah layanan yang sepatotnya??
Adakah aku orang yang berdosa??
Adakah aku pernah melarang semua perkara yang boleh dilakukannya??
Adakah aku langsung tidak pernah mengambil berat terhadapnya??
Adakah aku sentiasa memarahinya??
Adakah aku sentiasa melarangnya??


'Aku tidak pernah mengajarnya menjadi seperti ini bahkan aku langsung tidak pernah menyebut perkataan yang tidak elok di hadapannya...'
'Aku tidak pernah melarang dia keluar dengan kawan-kawan bahkan aku lebih suka jika dia bergaul dengan orang lain..'
'Aku langsung tidak pernah melarang apa-apa pun..'
'Tapi ini yang berlaku..'
'Hakikatnya..'


Ia tamparan yang dahsyat bagi aku..
Tidak pernah aku merasai perasaan sayu sebegini..
Tapi, ini yang aku dapat..
Apakan dayaku..
Aku tidak berdaya...
Maafkan aku kerana aku tidak mampu untuk berbuat apa-apa..T.T


truely Far-East®

2 comments:

Unknown said...

SABAR YUK...
sebahagian dugaan dalam hidup...
kadangkala tidak membuat apaapa,adalah lebih baik untuk menyelamatkan keadaan..

Aqila Borhan said...

sape wey? ishh3x.... byk besabar...

Popular Posts

Nuff