Powered By Blogger

Malaysia!

Malaysia!

Twitter

Coretan


ShoutMix chat widget

Maintain by

My Photo
jIwA mUsiC aRt
View my complete profile

Followers

Get To Talk About..




Me = bagi saya nickname dari awak..

Nurul = "si KECIK"


Me = adakah saya pengganggu hidup awak..

Nurul = "Tidak!"


Me = nasihat untuk saya..

Nurul = "fikir sesuatu perkara sebaiknya.."


Me = are you hate or loving me..

Nurul = "love of course!"


Me = kat mana kita bertemu or mula-mula kenal?

Nurul = "kat Lets Chat!"


Me = anggapan pertama awak melihat saya?

Nurul = "pendiam! kurang tinggi..ngeee..."


Me = ciri-ciri sy dalam satu perkataan..

Nurul = "ok laa..."


Me = my good attitude..

Nurul = "membawa ke jalan yang benar.."


Me = my bad attitude..

Nurul = "TINGGALKAN SAYA!!"


Me = Perkara yang membuatkan awak mengigatkan saya..

Nurul = "the moment you call me BABY.."


Me = lagu yang buat awak terfikirkan saya..

Nurul = 'Ku Mahu Kau Tahu by HUJAN"


Me = nama saya dalam contact handphone awak?

Nurul = "_fiq_"


Me = awak teringin nak beritahu saya bahawa...

Nurul = "no komen..."


Me = saya sebagai apa di dalam hati awak??

Nurul = "someone yang bermakna.."

0 comments:

Popular Posts

Nuff