Powered By Blogger

Malaysia!

Malaysia!

Twitter

Coretan


ShoutMix chat widget

Maintain by

My Photo
jIwA mUsiC aRt
View my complete profile

Followers

Penat la

Hari ini aku tidak dapat nak tidur nyenyak. Entah mengapa, ada sahaja perkara yang bermain di dalam fikiranku. Sempat jugalah aku meneliti dan mengkaji sedikit sebanyak apa yang telah terjadi dan yang sedang berlegar-legar di mindaku.

Setelahku makan burger yang enak semalam, aku meneliti teman-temannku yang sedang nyenyak tidur. Apakah yang mereka mimpikan, apakah betul ini laluan hidup mereka, betulkah ini tempat yang mereka benar-benar mahukan, disinikah semuanya akan menetukan segala-galanya??

Hanya tuhan sahaja yang maha mengetahui segala-galanya yang bakal berlaku kepada hamba-hambanya.

Agak lama juga aku memikirkan semuanya.
Setelah aku menukar tema untuk blog kesayangan ku ini, aku mengambil keputusan untuk menunggu subuh dahulu baru tidur. Akhirnya, sampai juga hasratku. Agak lama juga aku tidak bangun untuk mengerjakan solat subuh kerana tidak sedar.

Pukul 11 aku terbangun. Bersiap-siap nak ke Bangi hampir pukul 1.

Cheras - Bangi - Sunway Piramid -  Bangsar - Cheras





Makan malam di Bangsar dan sampai di rumah pada pukul 9.40 malam.

5 comments:

Aqila Borhan said...

jln sakan nmpk ! ^^

jIwA mUsiC aRt said...

hahaa! ;D
hlgkn stress...

Zeera Lana said...

student life kn
t time keje da x bole jenjalan !
:D

jIwA mUsiC aRt said...

hahahaa..
tme ni la manfaatkan..;p
keje nti, lain cte plak..;D

Aqila Borhan said...

ilangkn stress ? wat hbis pitis jah. ahaa..

Popular Posts

Nuff