Powered By Blogger

Malaysia!

Malaysia!

Twitter

Coretan


ShoutMix chat widget

Maintain by

My Photo
jIwA mUsiC aRt
View my complete profile

Followers

Malang



Pagi-pagi lagi dah buat aku naik darah!
Sialan sungguh la!

Aku bangun pagi ini. Pada pukul 7 lebih. Selalunya apabila terbangun aku akan check fon. Kedua-duanya jika ada call yang aku xreturn balik or masej. Tetapi hanya ada 1 fon jew. Motorola yang gunakan sim maxis.

Aku cuba untuk call no. celcom. Tetapi no replies. Try untuk dengar, tetapi haram tiada kedengaran ringtone call yang aku dah set. Kepelikan mengatasi diriku. Aku cuba untuk call dan dengar di seluruh kawasan rumah. TIADA!

Atas almari bawah, kelihatan 3 dompet yang aku kenal. Hairan, macam mana dompet boleh berada di bawah sedangkan tuan punye dompet sedang nenyak tidur di atas. Sliding door tidak berkunci tetapi bertutup, tingkap terbuka and grill pintu besi terbuka.

Lantas aku mengejutkan kawan-kawan ku semua. Ku beritahu apa yang berlaku kepada mereka. Cuba untuk melihat duit di dalam dompet mereka. Langsung tiada duit yang tinggal. Yang paling menyedihkan kehilangan fon bersama duit. Siapa la orang itu or apakah yang telah masuk ke dalam rumah kami ini??Sial sungguh.

Jika ku tahu siapa, mukamu xkan jadi muka lagi dah selepas ini. Agak-agak la wei! Da 3 kali dah ni. Memang cari pasal betul la. Ko tunggu la pembalasanmu kelak. Aku nak tahu je siapa yang kena nanti. Semoga Allah ampuni dosamu, tetapi ku tidak akan ampuni dosamu.

Tercalar segala-galanya di rumah ini. Sem terakhir plak tuh! Hei....
Sabar je la aku nehh...

Diharapkan kawan-kawanku tabah dan kuatkan iman kamu. Dugaan melanda kita dengan penuh rintangan dan kesulitan di masa-masa kita senang.

6 comments:

yayuen lee said...

hilang phone celcom..?
then now tinggal yg no maxis jek la ek..?

Abiggaill said...

sabar2 :)

ms whatever said...

Sape lg yg hilang brg?
Gle arh.. Sib baik laptop yg xde hlg..

Toyol ke yg curi? Atau manusia yg jd toyol?

jIwA mUsiC aRt said...

yaya: maxis jew ada..nti fiq g cel center retrive balik no 2..

Ain: banana fruit 2 times ain..

Wanie: tu la pasal.xnak aku banana fruit 2 times dah. aku rse orang. pntu sliding kteorg kne cungkil kot..

Aqila Borhan said...

pergh! bkn dlu ade kes kecurian jgk ke ? mmg gile org tu.. haihh!

jIwA mUsiC aRt said...

yupp...
dah 3 kali dah..
2 kali aku kerugian..
haihh...

Popular Posts

Nuff