Powered By Blogger

Malaysia!

Malaysia!

Twitter

Coretan


ShoutMix chat widget

Maintain by

My Photo
jIwA mUsiC aRt
View my complete profile

Followers

Call




Baru je nak bersenang - lenang sedikit, datang call dari nombor yang tidak dikenali. Tertera nombor maxis di papan permukaan telefon ku. Hairan, siapa pulak yang call ni. Di nombor celcom ku pulak tu.

Mahu atau tidak, ku risaukan emergency call sahaja. So, angkat la. Terdengar suara yang ku kenali sejak sekolah menengah dahulu. Ingatkan aku dah putuskan segala - galanya dengan si dia. tetapi boleh pulak dia call di masa - masa ku senang.

Dah la call untuk minta tolong aku supaya menolongnya mendapatkan nombor telefon kawannya dari ex bestfriend nya dulu semasa di sekolah.Hairan bukan, dari bestfriend menjadi lawan yang paling sukar. Aku sendiri pun masih kurang faham kenapa terjadinya semua itu. Tapi memang ada kes - kes yang sepatotnya mereka merungkaikan perkataan bestfriend itu.

Tidak kisah la, sekarang dia sudah memusnahkan mood aku. Haisshh...
Sampai hati dia. Tapi aku masih tidak dapat untuk melupakan dia lagi. Entah kenapa. Mungkin kerana dialah orang yang bertanggungjawab untuk membawa ku ke dunia percintaan. Perubahan untukku menjadi lebih matang.

Suka pun tidak, marah pun tidak kepada dia.
Tetapi yang aku tahu, aku gembira setelah mendengar suaranya yang agak lama ku rindui. Hmmm..
Tetapi dalam masa yang sama, aku menjadi tidak selesa. Bergolak persaanku memikirkan kawan - kawanku yang juga bekas kawannya.

Ku harapkan, dia tidak akan menghubungi ku lagi
Aku tidak mahu melihat kamu lagi.....
Selamat tinggal............... . . .              .

6 comments:

Aqila Borhan said...

dlm hati ada cinta, dlm cinta ada rindu, dlm rindu ada benci. ohh dunia! ecehh.. berfalsafah plk.. ;)

jIwA mUsiC aRt said...

hahahaa..
ni la dunia..;j

ms whatever said...

dlm hati ade taman, joe... :D

jIwA mUsiC aRt said...

oii..
taman apa taman..
cm kenal jew ayat nehh..
hahahahhaa...;p

Hadi Hazman said...

bleh tahan ayat ayat cinta niii...he

jIwA mUsiC aRt said...

keh3..
xde ayat cintan2 la peninjau dunia...
ni sume biase jew..;D

Popular Posts

Nuff