Powered By Blogger

Malaysia!

Malaysia!

Twitter

Coretan


ShoutMix chat widget

Maintain by

My Photo
jIwA mUsiC aRt
View my complete profile

Followers

Damn!





Okey, aku dah blur.
Tidak mengetahui apa yang berlaku kerana windows ku tidak dapat nak crack menjadi origin. All of my friends can, but why me can't do it??

Mereka pun sudah blur!
Terkedu!


Apatah lagi aku. Tuan punye laptop. Nampaknya bios aku memang bermasalah. Ingin aku updatekan sahaja bios, tetapi setelah melihat amaran yang telah diberikan oleh pihak acer, maka aku mengambil keputusan untuk tidak melakukannya.

Maka, aku telah mengambil keputusan untuk memakai windows xp sahaja selepas ini kerana tiada pilihan yang lain. Mahu sahaja aku menggunakan Linux, tetapi setelah memikirkan banyak software yang tidak dapat menampung, maka terbatal sahajalah niat murni ku itu.

2 comments:

Abiggaill said...

suka gambar utk entry nie..
comel!

jIwA mUsiC aRt said...

hehee..
thanks sis! ;DD

Popular Posts

Nuff