Powered By Blogger

Malaysia!

Malaysia!

Twitter

Coretan


ShoutMix chat widget

Maintain by

My Photo
jIwA mUsiC aRt
View my complete profile

Followers

ke mana??


Alhamdulillah aku sudah sampai ke peringkat Ijazah.
Bersyukur ke hadrat Ilahi dan aku amat berterima kasih kepada keluargaku kerana menyokong dan membantu aku semasa di peringkat Ijazah ini.
Sungguh ku tidak menyangka tercapai juga hasratku.
Biarpun bukan di universiti, namun aku amat berbangga kerana sejauh ini aku telah melangkah.

Tadi di kelas intership merangkap LI, lecture telah menerangkan serba sedikit tentang intership.
Aku merasakan boleh atau tidak aku bekerja seperti orang lain??
Aku takut untuk bekerja.
Bukan kerana takut untuk bekerja, tetapi takut dengan suasana baru dan tidak mampu untuk melakukan yang terbaik untuk LI nanti.

Tambahan pula, aku langsung tidak mempunyai pengalaman bekerja.
Apa lah yang akan menanti aku kelak.
Adakah duka ataupun suka.
Hanya tuhan sahaja yang mengetahui..;D

Popular Posts

Nuff