Powered By Blogger

Malaysia!

Malaysia!

Twitter

Coretan


ShoutMix chat widget

Maintain by

My Photo
jIwA mUsiC aRt
View my complete profile

Followers

Degree


Syukur Alhamdulillah ke hadrat Ilahi kerana saya; Mohd Nur Faizuddin B. Mohamed Yusof telah menyambung pembelajaranku sampai ke peringkat ijazah. Terima kasih kepada kawan-kawan yang telah banyak membantu saya semasa di peringkat diploma lagi. Merekalah susah dan senangku. Merekalah kawan yang tidak akan aku lupakan selepas rakan-rakanku semasa di bangku sekolah.

KPTM KL adalah tempat untukku menyambung pembelajaran. Tempat yang dahulunya aku menyambung pembelajaran dalam diploma. Mungkin ramai yang mahu mengetahui kenapa aku memilih KPTM lagi. Ini adalah kerana, suasana kolej itu sendiri. Bila kita sudah mengenal sesuatu tempat itu, kita akan merasa selesa dan senang. Tambahan pula, ramai Lecture yang sudah saya mengenali semasa menyambung diploma lagi.

Selain daripada itu, saya sebenarnya bukan setakat ingin menjadi seseorang yang makan gaji, tetapi ingin juga membina empayar business saya yang tersendiri. InsyaALLAH. Tiada angan-angan, maka tiadalah usaha. Oleh kerana itu, saya mengambil keputusan untuk bertukar dari computer science kepada business information technology with international business.

Hasrat di dalam hati ini, ingin juga mahu mengambil ijazah dalam network. Tetapi bukan lagi rezekiku untuk menyambung pembelajaran dalam bidang itu. Jika diberikan peluang kelak, akan ku ambil peluang itu, insyaALLAH.

Hey!!
Guest what, my class started today!
I'm very exhausted today. Extreme and totally different from diploma.
But, its a good environment to me and my friends. I will try my best and wish to performed in this bachelor program..  

0 comments:

Popular Posts

Nuff