Powered By Blogger

Malaysia!

Malaysia!

Twitter

Coretan


ShoutMix chat widget

Maintain by

My Photo
jIwA mUsiC aRt
View my complete profile

Followers

Featured Films in Malaysia Must Watch!



Berani Punya Budak adalah sebuah lagi filem arahan dari Afdlin Shauki. Filem ini menggabungkan dua syarikat produksi dari dua buah negara iaitu VW & Ismail Holdings. Cerita ber "genre" aksi komedi ini dibintangi oleh ramai artis lain seperti Johan Raja Lawak, Nabil Raja Lawak, Adlin Aman Ramli dan tak lupa juga kepada Awie.





----------------------------------------------------





Aku bukan tomboy adalah filem yang akan menemui penonton tak lama lagi. Filem ini diarahkan oleh Shamsul Yusof. Filem ini mengisahkan Scha Al-Yahya sebagai seorang tomboy yang telah dibesarkan oleh bapanya kerana ibunya telah meninggal semenjak kecil. Dari tomboy, Scha ingin berubah menjadi wanita seperti wanita-wanita lain yang memakai pakaian wanita setelah dia jatuh hati kepada dua pemuda. Dibintangi oleh Shamsul Yusof, Scha Al-Yahya, Shaheizy Sam dan ramai lagi pelakon lain. Genre filem ini adalah drama komedi yang pasti menarik untuk ditonton.




----------------------------------------------------





Sebuah lagi filem lakonan Shaheizy Sam iaitu Songlap bersama Syafie Naswip. Gabungan mereka berdua ini sebagai adik beradik dalam satu sindiket penjualan bayi. Arahan Effendee dan Fariza Azlina ini akan ditayangkan pada 15 Disember 2011. Saksikan trailer.


0 comments:

Popular Posts

Nuff