Powered By Blogger

Malaysia!

Malaysia!

Twitter

Coretan


ShoutMix chat widget

Maintain by

My Photo
jIwA mUsiC aRt
View my complete profile

Followers

Long

Dah lama daku tidak menulis di sini.. Asyik sibuk dan membuat kerja yang lain. Tidak ku ketahui apa masalahnya sehinggakan daku tidak dapat nak menulis di sini. Mungkin kerana mood untuk final exam semakin menghampiri.

16 November ini, aku sudah mulai dengan exam computer security. Agak tough juga subjek ini. Tapi aku akan berusaha untuk mendapatkan yang terbaik. Diakhiri 20 November ini iaitu Visual Basic.

Aku agak tidak berapa yakin dengan VB. Tetapi kerana VB dengan Java programming almost the same, InsyaALLAH aku mampu lakukan. Doakan aku yang terbaik ye wahai kawan-kawan ku sekalian. ;DD

Sekian, wasalam...
truely, Far-East

1 comments:

Anonymous said...

test

Popular Posts

Nuff